Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

13 iulie 2008

Este un fel de ritual al dorintei trupesti , vrei si mai mult dar nu poti sa ai , pentru ca te ranesti.


Parfum hidos , par nespalat , lacrimi pure si melodia din Rusia .
Tema zilei de azi sunt oamenii , noi , cei care simtim durerea atat de tare incat am ajuns sa ne omoram doar pentru a nu mai suferi . Telefoane stricate , cuvinte care vor fi uitate in Timp si care niciodata nu vor fi spuse , le-a trecut randul .
Dar stiu ca se va plati pentru asta , se va plati ... pentru ca nu ramanem asa ; e randul meu acum , al Timpului meu , al parfumului meu , al parului meu stralucitor si voluminos , al lacrimilor de fericire si este randul melodiei care ne va aminti cu siguranta de petalele de trandafir aruncate , ieri, la usa mea , fara tine . Dorinta trupeasca , ia-o, si imbata-te cu ea , pleaca tu cu ea la mare , ia-ti parfumul , parul si tigara !
Tigara o vei simti adanc , mult mai adanc decat acum , buza muscata si cafeaua promisa , zilele dedicate noua si dorintei trupesti , adanc apasa in eternitate si dispare si ... poccc ! A ramas timpul in care traim , dispare timpul in care traiam ...
Si stiam ... ca apusul era ceva care o sa-ti aduca aminte de mine ? si ... si ca mereu voi trece prin locul pe unde , pe unde ...te-am cunoscut cu adevarat , unde ai fost tu si numai tu ... dar tacere , nu mai trebuie sa stie nimeni ! Absolut nimeni ... mi-e de ajuns !

Un comentariu:

Andru spunea...

Hai sa ne mai distram o data ! dar de data asta pune-te in corpul meu !