Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

19 iulie 2008

Mai intai barbatul , si apoi caracteristicile ?


Este chiar oribila senzatia din diminetile cu soare . Senzatia de a fi stiut tot s-a evaporat , sau macar a fost pastrata , la mine in inima ( sau poate ... ) , la tine altundeva ; inlocuita de senzatia aceea de " nu inteleg nimic , nici nu mai vreau " intram intr-un "domeniu" care nu prea mai tine de mine , tine de tine . Intotdeauna or sa ma doara mainile pentru ca nici macar n-ai avut curajul sa ma tii de mana ; te-ai indepartat si ca rezultat atractia nu mai este o fascinatie , tigarile-s pe primul plan ; ei bine ! tin sa-ti spun ca la mine e cafeaua ?!
Slabiciunea nici macar nu o sa se vada , si incepand asa usor , usor , de-a busilea , am sa-mi lipesc guma chiar de fruntea ta si am sa-ti zic " Esti un prost ! "
Atractie sexuala iti este de ajuns plus ... plus tigara , incercand sa lasi tot din tine ... Intoarce-te ...
Ti-ai planuit totul ca sa vezi acum ca ...



Copilaresc si matur am incercat sa redau ceva ce nu-mi apartine , sunt spec ...

2 comentarii:

marius grozea spunea...

faina compozitie!

Andru spunea...

multumesc :)
chiar daca e o abureala totala ; asta am simtit :D