Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

4 iulie 2008

Am trecut la ora de vara .

Stiu e simplu si banal , dar pentru mine reprezinta tot ! Doua zile , trecand de la o stare la alta , continuan altfel ... Totul , lumanarele parfumate , draperii portocalii, pat mare ,tort , muzica buna , conversatii emancipate ... m-am indragostit incetul cu incetul ; si acum o sa incer sa iubesc pentru ca-mi lipsesc noptile verii , imi lipsesti tu ...
Copil neastamparat vreau sa-mi auzi vocea si sa te indragostesti de mine ...
Mereu am cautat ceva ce nu-mi apartinea , dar noi mereu ne-am intalnit si nimic n-a fost o coincidenta , totul a fost accidental si ma bucur ca asa a fost .
Vreau sa te faci iar ca ma arunci in lac si sa ma prinzi in brate si sa spui cu voce tare gandurile , si sa discutam probleme "majore" dupa care sa-mi sune telefonu` si sa ma cheme mami acasa , si ... sa fumezi de fata cu mine doar ca sa ma enervezi , si sa te vad indiferent ,si sa ma ranesti iar ... si iar , si iar ... pentru ca stiu ca totul e doar o minciuna ;
Sau poate nu ?!


Si acum spune ca-ti nu mai este dor ... si zambeste !

Niciun comentariu: